Kızlar selam,
Bugün oğlumun 18. Ay kontrolü vardı. boyu 83 cm ölçüldü. En son 1.5 ay önce kontrole gitmiştik yine 83 dü. Boyu uzamamış. Kilo alımı falan gayet iyi. Doktorda boy uzaması bazı aylarda durabilir dedi. Normal karşıladı ama benim içim rahat etmedi bizim yaşadığımız gibi bir durumla karşılaşan var mı?