Minikfarem benim bebeğim de sadece mamayla besleniyor. 3 aylık. 1 aydır kullanıyorum. Evet her defasında koyulabiliyor. Çalkalayıp 7dk bekleyince kıvamı koyulaşıyor. Arada hala kusuyo ama yine de epey azaldı bu sayede. Herkes kabız yaptığını söylüyordu mamanın. Aksine benim kızım günde 1 kez yaparken günde 3-4 kez yapmaya başlamıştı. Ama son günlerde bilmiyorum bağırsakları mı alıştı, zorlanmaya başladı kaka konusunda. Günde 1 kez yapıyo ama zorlanıyor. Ara sıra mamasına zeytinyağı koyuyorum o yüzden