Nevasmom Kızlar hiç alıp içen oldu mu? Tadını beğendiniz mi? Trendyolda 200 gr 328.50₺ almaya değer mii?
Minikkopya Nevasmom ayy tadı cok güzel.asla kimyon tadı gelmiyo. Ben e bebekten aldım 110 tl idi sanırım. 15 gündür içiyorum bebepimde hiç gaz sıkıntısı olmadı
Ucansupurge Nevasmom şaka mı bu fiyat 😂 doğum yaptigim zaman almıştım 1,5 yıl önce 50-100tl civarındaydı 🤔🥴 Tadı baya güzeldi ama süt proteini vardı içinde benim kızında alerji olduğu için icememistim.
Minikkopya Nevasmom sitede tükenmiş görünse de mağazalarda oluyo bakın bence. Ben de alırken sitede yoktu mağazada bir sürü vardı
Nevasmom Ucansupurge tek yerde olunca şu an tabi istenilen fiyat konuyor.. Gaza iyi gelirse diye alacağım ben de
Ucansupurge Nevasmom direk aktardan kimyon tohumu al canım onu demle iç mis gibi tadı ağır geliyorsa ıhlamur, kabuk tarçın falanda at