Kızlar oğlum 5 aylık 2 yıl korundum bilinçli bir şekilde hamile kaldım , korunuyoruz tabiki ama bir kaza oldu diyelim hemen ardından ertesi gün adet oldum fakat hemen ertesi gün olduğu için onu baz almadım şimdi 1 hafta gecikti asla gecikme yaşamam normalde adet olacakmışım gibi karnım belim ağrıyor olmuyorum 1 hafta geçti belki de stres yaptım bilemiyorum test yapmak istemiyorum korkuyorum çok ağlayan hiç durmayan bebeğim var 😢 İsyan etmiş gibi de olmak istemiyorum tabi ama bilmiyorum korkuyorum da bu durumu yaşayan var mı