Saatlerdir deterjan kapağından köpükler çıkıyor temizliyorum yine köpük çıkarıyor
Perde atmıştım.makinaya yumusatici ve deterjan koydum fazla mı Koydum anlamadım 3 saatlik ti biti baktım hala köpüklü 2 saat daha çalıştırdım ama kopugu bitmedi
Napmalıyım bilgisi olan varmı 🤦♀️