Nurumm12 Büyük baş hayvanın ilikli kemiklerini ve kırılmış kelle almış eşim kasaptan.Bir leğen suyun içinde kanı çıkıp bembeyaz olana kadar durdurdum tabi su kirlendikçe değiştim döküp temiz suyu doldurdum bembeyaz olunca çıkarıp güzelce yıkayıp düdüklüye koydum üstüne güğümde ki sıcak suyu döküp ocakta kaynattım baya tortuları çıktıkça aldım çıktıkça aldım artık tortu çıkmayınca içine tam soğan atıp başka hiçbirşey atmadan düdüklünün ağzını kapadım tam 1.5 saat pişti .Açınca zaten etler döküm döküm olmuştu kemikler kırılmıştı .Benim amacım kelle paça yapmaktı o yüzden etleri ayırıp kalan suyunu birkaç kez süzdüm .O suyunun yarısını buz kalıplarına döktüm buzluğa attım .Diğer yarısı ile etleri kelle paça oldu yedik 😂
Ama sen sadece büyük baş ilikli kemikleri alıp düdüklü de başta tortularını al sonra hiçbirşey atmadan kapat üstünü kemikli istiyorsan 3 saat kemiksiz istiyorsan 1.5 saat kaynatıp süzgeçten geçir dök kalıplara böyle de yapabilirsin .Eğer kemikle beraber yaparım diyorsan zaten 3 saat düdüklü de haşatı çıkmış oluyor kapağı açınca düdüklü de ne varsa hepsini rondodan geçir kemik ilik hepsi sapsarı vitamin su oluyor kaplara doldur 😂