Kızlar bebeğim 2 aylık olmak üzere her gün akşam 7de ağlamaya başlıyor ve bu genelde memeyi emerken başlıyor sonrasında saat 10a kadar ağlama krizi devam ediyor doktorlar kolikten şüpheleniyor ama o saatlerde karnıda yumuşak oluyor her şeyi reddediyor 4-5 gündür böyle 6. Hafta atağı olabilir dedim ama bu kadar sürmesi ve her gün aynı saatlerde olması mantıklı gelmedi başına gelen var mı acaba çok endişeleniyorum o ağladıkçada çok üzülüyorum