aliMommy benim eşimle aramda 1 yaş var ama bence 11 yaş çok sorun değil hatta tam yaşı bazen. Ama bazen şöyle durumlar oluyor ki onlara bu forumda çok görüyoruz kendisi olgunlaşmamış kadınlar kendilerinden 10 yaş büyük erkeklerle evlenince çok fazla sorun yaşayabiliyorlar. Eşlerle değil kendi içlerinde yaşıyorlar genelde bu sorunu.
Yani şöyle erkekler geç olgunlaşıyor ama kadınlarda bazen geç olgunlaşabiliyor ve o zaman sorun oluyor.