Anneler merhaba yardımınıza ihtiyacım var oğlum 3 ay 17 günlük 5000kilosu 5100 hasta oldu iştahı gitti iyice zayıfladı maması evolvia kullandık ilk doğduğu zaman öne iyiydi sanki ama takibini yapmadım ne kadar kilo aldı diye sonra sevmedi sanki aptamil geçtik ondada sanki kilo almıyor en iyi mama diye aptamil aldı ama napmam gerekiyor lütfen üzülüyorum çevrem zayıf zayıf diiyp duruyor