ayazbebek_0 Ne niye yapmalıyım doğal yöntem bir kez sabun koydum hemen çıkardı bir daha koymak istemiyorum neden yapamıyor acaba
Sdmgc ayazbebek_0 bizde 3 bcuuk aylığız dün bir hafta olmusken yaptı kakasını bebeğim. 10 güne kadar normalmis ve bu dönemlerde geç yapma veya fazla yapma olabiliyormuş
Alinzi Kabız olmuştur canım , anne sütü alıyorsa 14 gün yapmaması normal , ama mama alıyorsa 4 5 gün en fazla . Zeytinyağı ile poposunu uyar yapıyorlar hemen , benim kızım bu şekilde yapıyor
ayazbebek_0 Alinzi Ya kusura bakmayın kulak pamuğuyla mı uyaracağım azıcık ucuna koyuyorum da iyice ileri mi gitmesi lazım acaba nasıl uyaracağım
Kubrakyrk Anne sütü mü alıyor sadece eğer öyleyse kabız yapacak şeyleri tüketmemelisin muz gbi Mama da alıyorsa bitık daha sulandırmalısın gün içerindetoplamda 3-4 damla zeytinyağı verebilirsin Bende o aylarda 4-5 günde yapamamıştı ama anne sütü alıyorsa sadece bu normal tabiki zorlanıp ıkınıp yapamıyorsa bu dediklerimi yapabilirsin benim doktorum bunları önermişti bende bi kere sabun vermiştim ama alışmasın şimdi sabun verdik diye linç de yiyebiliriz😄
Alinzi ayazbebek_0 kulak pamuğuyla da uyanabilirsiniz , ben böyle damla çekersin ya ucunu sıkıp aparat gibi onunla zeytinyağı çekip poposuna boşaltıyorum kakasını yapıyor
SeninAskinKiminUmrunda ayazbebek_0 sabun koymayın zarar verir cok tehlikeli zehirleyebilir 2 günde bişey olmaz anne sütü alıyosa