İkizlerim gece mama ile besleniyor şöyle yatmadan önce 7 gibi veriyorum gece 1 gibi kalkıyorlar 1 de veriyorum sonrada sabaha karşı 8 gibi veriyorum gündüz hiç yemiyorlar ek gıda ile besleniyoruz ama bazı geceler mesela hiç yemiyorlar bende şaşırıyorum demekki acıkmıyorlar 210 cc yiyorlar yani bende bi yandan nasıl kesmeliyim diye yol çiziyorum 12 aylık olacak 1 hafta sonra doktorumuz da 1 önüne düşürebilirsin demişti ama şuan ben 2 öğün e düşürmeyi planlıyorum yavaş yavaş ilerleyelim diyorum ama gece nasıl beslemeliyim nasıl kesmeliyim siz nasıl yaptınız ?