Biroglanannesi Kızlar bebeğim rahatsızdı burunları falan akıyordu . Şimdide bana bulaştı grip oldum . Bebeğim iyileşmek üzere burun akıntısı biraz var . Tekrar benden ona bulaşma ihtimali var mı? Yada daha atlatmadı ya o bulaşmaz mı?
lyl0742 Biroglanannesi yani genelde ondan bana bulaştığı zaman o iyileşiyor bende 2 3 çekiyorum sonra bitiyor tekrar tekrar bulaşma söz konusu değil