Ulkeerr bnmde 4 aydan itibaren sütüm azaldi gibi kontrole gidince 500 gr almıştı baslamadm mamaya ama geceleri cok sık emmek için kalkinca doğmadığını düşünüp araştırıp en iyi hipp combiotic i aldm ama kızım neredeyse hiç içmedi, bende sık sık emzirdim ama bu defada uyku saatlerine tam doyacagi kadar kalmıyordu. Öğlen 2 tatĺi kaşığı evde mayaladigim yogurttan verdim şimdide 2 3 saatte bir emziriyorum hem sütüm toplanmış oluyor hemde kızım tam doymuş olarak uyuyor. Sizde bi gözlemleyin, duruma göre kendiniz karar verirsiniz zaten. Ama kilosu kötü değil bence.