Oglum 3 ay 2 gunluk asiri huysuz anlamadim ne yapmam lazim uyutmaya kalktigim zaman katila katila agliyor uykusu var uyumak istemiyor zorla uyuyo uyandigi zaman basta biraz iyi sonradan yine huysuzlaniyo gezdiriyorum olmuyo oynatiyorum olmuyo herseyde huysuz aglamakli vallahi iki gundur yildim bir tek disari cikinca pusette kisa kisa uyuyo uyaniyor niye boyle gazi yok kndi cikarabiliyor gunde 2 veya 3 kere kaka yapiyo onda da sıkıntı yok ama asiri huysuz ne yapsam bilmiyorum atak haftasinda filan mi yoksa baska biseyi mi var