Merhaba
2 buçuk aylık bebeğim meme de çok kısa sürede kalıyor , mesela 2 dk emiyor 5 dk agu gugu konuşuyor, tam olarak memeye konsantre olmuyor, bu gün özellikle emzirme aralığını 3 saat tuttum , yani acıkması gerekmez mi artık , ayrıca içtiği sütü de kusuyor