7 günlük taze bir anneyim.2 sene önce meme ameliyatı oldum (küçültme) doktor süt bezelerimin bi kısmını aldığını fakat yine de süt gelecek şekilde bıraktığını söylemişti.Bebeğim 7 günlük ilk başta göğüs ucum yok diye memeyi tutmuyor zannetmiştim fakat süt gelmediği için krize giriyormuş.7 gündür mamayla besliyorum bebek memeyi tutmuyor sağım yapıyorum 3 saatte bir o da toplam 30 cc anca çıkıyor gün içinde.Her gün ağlamaktan mahvoldum sürekli ağlıyorum göğüslerimi kesesim geliyor emmediği değil anne sütünü alamadığı için çok üzülüyorum biraz morale ihtiyacım var benim gibi anneler var mı bebeğini mamayla büyüten ? Gerçekten mahvolmuş durumdayım