Melikeozdn bunun tamamen yapıyla alakası olduğunu düşünüyorum. Ben anne sütü ağırlıklı mama takviyesiyle ilerledim ama bazen 1,5 kilo aldı. İştahı kapalı olduğunda bile bebeğim kilo alıyor. Şu an normal kilo da ama o da hastalık nedeniyle 1 ay sabit kaldığı için. Aptamil, sma ve hipp kullandım. Hiç mama vermediğim dönemlerde oldu ama yine aynı kilo aldı. Çocuk hareketlendikçe daha çok boya doğru büyüyor galiba. Takıntılı olduğunuzu belirtmişsiniz ama takmamaya çalışın. Daha küçük olduğu için yemesinden veya kilosundan kısmamak lazım diye düşünüyorum.