Birminikannesiyim Kızlar değerimiz yujsek nasıl bir yol izliyolar hastanede anne sütü almaya devam mı ediyor
Duyguddn Birminikannesiyim bebeğimde 19.5 değerle yattı 1 hafta kadar benim hastane yakındı süt sağıp götürmüştüm ışın tedavisiyle hemen dusuyor zaten
FerideDeniz Birminikannesiyim genelde oda veriyorlar. Sizin yaninizdayken fototerapi alıyor bebek. İki saat kalıyor. Sonra alıp emziriyorsunuz. Tekrar devam ediyor tedaviye. O şekilde ilerlemişti bizde.
Ayseberill Birminikannesiyim Biz de sarılık tedavisi görüyoruz şimdi 17 günlüğüz ve 3.kere sarılıktan yatışımız bu. Fototerapi yani ışık veriyorlar emzirme saatleri var iki saatte bir emziriyorum ekstra bazen mama takviyesi de veriyorlar
ismayil_baby Bizde değerler 21di 1bucuk gün kaldı hastanede mən süt sagip götürdüm. 12 oldu cikardiklarinda. Ancak tam olarak 2ayinda duzeldi