T-annesi Arkadaşlar ben hep prima premium care kullanıyordum , şimdi aktif bebeklere geçtim 4 numara ama niye sarı çizgi yok , hepsinde mi böyle? Care de vardıda aktiflarda niye yok
Asyaveannesi04 T-annesi premium care kullanıyorum bende aktif düşündüm ama çizgi yok ve güzel değilmiş 🤦🏻♀️
Kplnnn Ben hep aktif bebek kullandım hiç sızdırma vs olmadı neden memnun değiller ki anlamadım çizgi çok önemli değil bence. Çocuğa ağırlık yapıyorsa değiştirin elinizle bakın dışından aynı şey
T-annesi Kplnnn benim bebeğim sunnetden sonra premium ile hep beyaz iplar gibi orasını yapışıyor değiştirdim aktif ile artık olmuyor , birtek sorunu bence sarı çizgisi olması yoksa dediğiniz gibi hiç sızdırmaz sabaha kadar çok rahat duruyor
T-annesi Kplnnn bazen şişlik gösteriyor da açtıktan sonra bakıyorum aa hafifmiş değiştirmeseydim de olurmuş ama çizgi ne kadar yaptığını bile body nin üstünden bile çizgi dan anlaşılıyor