Oğlum hep iştahsız bir bebekti ama son 1 aydır çok güzel ek gıda yiyordu ben de şaşırıyordum hatta çok mutlu olmuştum. 5 gün önce aşı olduk ve o günden beri sürekli ağzını kitliyor ek gıdayı hatta bu sefer biberon mamasını bile istemiyor. Ne oldu bilmiyorum. 1 ay içinde çok güzel kilo almıştı gören herkes söylüyordu nazar mı değdi anlamadım çok üzülüyorum 😭