Merhabalar hanımlar 10, aylık oğlum saçı çok seyrek yanları kısacık kel gibi duruyor saçları uzamiyor hiç kesmedik etrafımızdaki ler kesince çıkıyor dediler kararsızım ya çıkmasa bu şuanki saçı bile zar zor çıktı aranızda bebeğinin saçına birşey kullanipta uzayan varmı zeytin yağı veya baska birşey