Uyku ile açılan postları okuyorum.Benim bebeğim 4 aylık hamakta sallanarak uyuyor.Şimdi herkes yorumlara sakın sallamayın diyorlar bebeğimin yanına yatıyorum pış pış yaparak uyutuyorum yazıyorlar.Bunları okuyunca kendimi eksik hissediyorum yanlış bir şey yapıyormuşum gibi geliyor hamakta sallayarak uyuttuğum için.Emzik kullanmıyorum hiç vermedim vermem de artık bu saatten sonra.Sürekli kendime uyku eğitimi vermeliyim diyorum.Okuyorum kitap bakıyorum .Onu da beceremeyecekmişim gibi geliyor cesaret edemiyorum.Yani kötü mü yapıyorum pış pışla sesiyle poposuna hafif hafif vurarak uyutmadığım için.Uyku saatlerinde sıkıntı yok gecede 10-10.30 gibi uykuya geçiyor