Bsnl benim doktorum emzirirken verilenler var ama onlarında bebeğe etkisi oluyor olmama gibi sansı yok normal olacağını sanmıyorum bebeğin dedi. Emzirmeyi bırak yada konusma terapisi ve kendinde iradenle atlatabilirsen başlamayız dedi. Allaha şükür ailemin ve eşimin desteği ile atlattım ama çocuklarıma birşey belli etmeden atlattım çok zor ama o ilaçlar maalesef etki yapıyor. Herşey kafada bitiyor sadece o boşluk hissi çok zor geçti bende birde yalnızım annem ve babam telefondan konusarak yanımda oldu bu arada.