Selam kızlar
Benim kızım yeni 8 aylık oldu ve yavaş yavaş bu tür seylerle ilgilenmeye başladım. Önceden hiç ilgilenemiyordum. Şimdi kendi oynuyor oturuyor bende yanında ingilizce çalışıyorum. Kitap da okumak istiyorum ona henüz vakit ayıramadım. Aslında telefonla cok uzun süre vakit geçirdiğimi dişünüyorum. Azaltsam kızın uyuduğu vakitlerde kitap da okuyabilirim. Temizlik yemek gibi işleri kızım uyanıkken yapıyorum. Oyalayarak ağlarsa kucağıma alıp öyle devam. Böyle yapıyorum ki o uyuduğunda bana vakit kalsın. 🙃 Sizler ne yapıyorsunuz kendinizi geliştirmek adına?