7aylık bir bebeğim var doğduğundan beri gaz sorunu yaşıyorduk bu ay azalmaya başladı çok şükür 🙏🏼 Gaz nedeniyle aptamil conformil kullanıyoruz ama bulmakta sıkıntı yaşıyoruz o nedenle değiştirsem mi diye düşünüyorum. Daha önce sma kullandık ama tadını sevmedi normal aptamil denedim çok kusturdu evolvia denedim oda iyi gelmedi şimdi bebelac gold denesem mi diyorum ama gaz kabızlık yapar mı emin olamıyorum kullanan anneler varsa yardımcı olabilir mi 🙏🏼