gzmzm 1 yaşındayız. Artık gece biberonla mama vermeyi keseceğiz, doktorumuz da önerdi. Anne sütü almıyor. Geceleri zaten çok sık uyanan bir bebek, çok da ağlar uykulu bir halde. Nasıl bir yol izlemeliyim? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?