Canparem35 benim oğlum 6,5 aylıkken olmuştu sünnet. Dün 10. Ay kontrolüne götürmüştük doktor yapışıklık olmuş dedi, eliyle çekti açıldı hemen ama baya bi kızarık orası şu an ve ilk yaptığında ağladı baya. Elinizle kendiniz yapabilirsiniz ve tek sefer yapıp bırakmayın her gün yapın bize öyle söyledi doktorumuz