SevgiVeysel Slm kızlar 7 aylik bebegimi tras yaptim Bi zararı var mı acaba ama yavaşça yaptim Bi kere daha gorumcem yaptı 4 ay önce bugunde ben yaptim gelişimi için lütfen bisi diyin var mı bu aylarda bebeğini saçını kessenler simdi içimde Bi sıkıntı girdi
Cennet70 SevgiVeysel birsey olacağını sanmıyorum cunku önceden bizim Annemgil vok keserdi şacımız gür olsun diye bebiş 5 Ağustos da mı doğdu
sadekahve_bitter SevgiVeysel 6 aylıkken kızımın saçını kestik sıfır oldu hiç bişi olmaz saçtan gelişimin bi etkisi olmaz. Saçları gür çıkar deniliyor ama genetik olarak zayıf saçsa zor olur
expectopatronum SevgiVeysel acil bi durum yoksa 1 yaşına kadar önermiyor genelde doktorlar. Çok mu uzundu saçları yani 3 aylıkken bile niye kesme gereği duydunuz ki?
SevgiVeysel sadekahve_bitter kaç ayda gelir saçı yine ama sıfıra vurmadım etrafı sıfıra vurdum üstü falan ellemedim
expectopatronum SevgiVeysel dökülür zaten bebeklerin saçı yani fizyolojik bişey bu çok normal. Yani hem psikolojik olarak önerilmiyor hem de vücut ısısını koruması sebebiyle bebeklerde saçların kazıtılması doğru bulunmuyor. Çünkü baş, ısısını en çabuk kaybeden uzuv.
expectopatronum SevgiVeysel öyle büyük bi sıkıntı olacağından değil zaten ama gerek yok yani acele etmeyin bırakın uzasın saçları biraz daha farkındalığı artınca konuşarak anlatarak kesersiniz.
SevgiVeysel Cennet70 arada 1 gün bile yok rabbim uzun ömürler versin hepimizin bebeklerine dertlerini gostermesib🥰