Merhaba arkadaşlar 11 aylık bebeğim var bende 3 aylık hamileyim hamilelikten dolayı emzirmeyi bıraktım emzirme yerine süt veriyordum doktor da süt yerine mama ver dedi bebeğim de her mamayı kolay kolay yemiyor gaz döküntüsü oluyor ve midesi hazmediyor midesini hazmeden gaz yapmayan mama öneriniz var mıdır