Mazikeen ben kullanışlı birşey olarak şişe kapağı açaçcağı dağıtmıştım buzdolabina yapışanlardan. kızım üç buçuk yaşında üç aylıkken yapmıştım mevlüdü 2019 ekimde hala gittiğim insanların buzdolabı üzerinde görüyorum soda falan açmak için kullanıyorlar. ben de öyle düz magnet falan verenlerinkini hep attım işime yaramayacak şeyleri tutmam evde