9 ay 3 günlük kızım ipek
20 mayıs doğumlu
P tesi yaptırdık özel doktorumuz istedi
Biolab ta yaptırdık
Tüm değerlerine baktılar
D vitamini kan lökosit hemoglabin tsh trombosit ve daha anlayamadğım birkaç değer daha vardı
Birde alerji istedim ben yüzde olarak Ige olarak geçiyor
Geçen ay tahinden dolayı bebeklik egzaması olmuştu kestik tahini hemen
Ama şükür hepsi iyi çıktı
Kan için ocean kan damlası veriyordm bitince artık verme dedi
D vitaminide iyi ama 1 yaşına kadar devam dedi o da ocean ın
Kolundan aldılar yetişkin gibi üç hemşire birden vardı ama çok ağladı
Damla damla tüplere bikaç damla şeklinde damlattılar zor çıkıo kanı bebeklerin
İkimizde ağladık
1350 tl verdim
Bide 3. Menenjit aşısı oldu o gün
Zor bigündü ikimiz içinde
Ateş falan yapmadı
Sağlık ocağı 3 yaş altındaki çocuklardan alamıyormuş
İzmir göztepedeyim ben
Deneyimli hemşire yok yani