Dün 4. Ay aşısı olduk gece sabaha kadar ateşi oldu simdi çok şükür düştü ama bugün çok keyifsiz baygın baygın bakıyor. Dışarıya çıktık hava alalım diye normalde gülücükler saçardı sesli gülerdi şimdi öyle değil mutsuz meme bile emmek istemiyor sütümü sagıp biberonla verdim onu emmeye sanki hali dermanı yok gibi sizde de böyle olmuş muydu🥺