aayysee1 Merhabalar hanımlar ilk çoçuğum ve iki hafta sonra tadımlara sonra da ek gıdaya başlamayı düşünüyorum. Siz ilk ne ile başladınız ve nasıl ilerlediniz yardımcı olur musunuz? Ek gıdaya geçmeden mutlaka alın dediğiniz bir şey oldu mu
Ruzgarsmom1 aayysee1 ilk sebzelerden başladım. Yogurt ve meyvelere geçtim sebzeleri buharda haşlayıp çatalla ezdım blend etmedim ama öğürürse blend edip verebilirsiniz.
Nesrincente aayysee1 ilk sebze il patates havuc kabak olarak sonra meyve elma muz portakal olarak suan corba falan yapıyorum sebze corbası yogurt çorba Tarzı cok sukur alıstık baya cıgneme işini de kaptık pütürlü verıyorum hep püre vermeyin ilk zaman ilk 20 gün 1 ay falan alısana kadar verin sonra pütürlü verin kı cıgneme refleksi gelıssın basta alısmazsa sonra dhaa zor oluyormus
aayysee1 Peki ek gıda da beslenme saatleri nasıl oluyor i …öğün saatleri nasıl olmalı çok teşekkür ederim cevapladığınız için