Kızlar çok korkuyorum ben mamanın açıldıktan sonra 3-4 hafta olduğunu bilmiyordum normalde emziriyorum sabah çok ağlayınca aç mı kaldı acaba dedim ve bebeğime 1.5 ay önce aldığım mamadan 2 ölçek yaptım sabah 6 gibi bu saate kadar kusma falan yapmadı ama zehirler mi korkuyorum 😩😢