Salı günü dr gittik tıkanıklık ve öksürükten dolayı ilaç ve burnunu sık sık temizle dedi göğsüne zeytin yağı ılıtıp sürüyorum başka yapabileceğim bişey varmı deprem bölgesindeyim ve evim de değilim bulunduğum yerdende sürekli gitme imkanım yok doktora