el1zanbebek 2 aylık bebeğim asla tırnaklarını kestirmiyor artık eldiven takmak istemiyorum ama yüzünü çok çiziyor siz nasıl kesiyorsunuz yardım pleasee
092022 el1zanbebek sevdiği şarkıyı açıyorum şarkı açılınca başta bi şaşırıyor sakinleşip dinliyor o sıra hızlı hızlı yapabildiğim kadar yapıp kalırsa onu da 1 kaç saat sonra devam edebiliyorum anca 🫢 yoksa saniye durmuyor 🥹
tospikannesiiii el1zanbebek şarkı açıp bende söyledim. Şebeklik yaptım ses tonumu alçaltır yükseltip öyle kullandım. Dikkatini bana verdi zaten hemen kestim
Bkts Ben elimi tutturuyorum konuşa konuşa kesiyorum bide çabuk uzuyor benim bebeğin el tırnakları bana benzemiş bir haftada uzuyor hemen 😂😂
fatmaa37demir el1zanbebek o zaman biraz zor oluyor. Kızımın genellikle sabah uykusu biraz daha derin oluyor o zaman halletmeye çalışıyorum bende.
Drk0712 el1zanbebek uykusunu güzel aldığı vakıt uyandığında mırıldanmıyor çok keyfı yerındeyken hemen bende kesiyorum aglamadan