Merhaba sevgili anneler sürekli olarak geçmeyen bir mantar sorunum vardı uzun zamandır organik ped kullaniyorum o zamandan beri bir daha olmamıştım ta ki yeniden doğum yapana kadar lohusaligimin başında başladı kaşıntıyla 1 ay oldu hala geçmedi daha önceden kullandığım kremler probiyotik haplar vs fayda etmedi bildiğiniz bir yöntem vs var mı