zeynepozkar öncelikle gözünüz aydın:) ilk 3 gün süt şeklinde gelmiyor zaten kolostum oluyor az az gelir ama çok faydalı ve minik bebeğiniz için yeterli oluyor. Sık sık emzirmeye devam edin zamanla beyaz süt şekline dönüyor sakin stres yapma sütüm yok deme her emzirdiginde sütüm var çocuğuma yetiyor diye tekrar et :) Bol bol su iç ve emzirirken çocuğun ellerini memeye dokundur temas etsin