Arkadaşlar telefonu şarja takıyordum birden elimden kaydı oğlum da yerde emekliyordu kafasına düştü çok ağlamadı bu saat 23.30 gibi oldu sonra uyku saati geldi uyudu ama ben çok kötüyüm vicdanım sızlıyor resmen dünden beri ağlıyorum bir kere kustu oda sabah eşimde görevde ne yapacağım bilmiyorum çok kötüyüm