Egenim doktor uzamıs sarılık dedi değeri azdı zaten sürekli emzirdim kg alımı vs herşeyi iyi cok sükür doktor da uzamıs sarılık üçüncü ayda tamamen gider ddi ama bende artık dayanamadıgım icin doktoru aradım 2 aylık olduk halen 1,5 saatte bir emziriyorum devamlı böyle mi olacak ddim 3 saate çıkar dedi ama bebegim neden böyle yapıyor anlamadım dün gece ellemedim kendi mıkır etsin diye gece boyu güzelce uyudu 3,5 saat sonra emdi bayagı emdi sonra yine uyudu açıklığında kendi uyandı yani