Sevdaalp Hanımlar bilen var mı Tarhana aldım oğlum için ama ekşi eksi kokuyor tadi da ekşi çok severdi oğlum tarhanayi ama bunu sevmedi bozulmusmudur acaba ?
diyabetli_anne Sevdaalp girmez çünkü özelliği o bebeğimiz sever mi bilmiyorum ama midesini ekşitebilir. Kendinize yapıp ona başka tarhana alın derim
Sevdaalp diyabetli_anne Açıkçası tarhanayla pek aram yok çok faydalı biliyorum oğlumda çok severek yiyor dediğiniz gibi yenidn alacağım teşekkür ederim 🌸