Biz 4 aylıkken kendisine karışmayı bıraktık. İlk başlarda destek yastığıyla hep yan yatırıyorduk artık dönme isteği gelince kendini uyandırmaya başlamıştı. İlk başlarda ben de çok tedirgin olmuştum ama okuduklarımda bebeklerin 4-5 aydan sonra uyurken daha bilinçli olduklarını kusma vs durumlarında tepkilerini ve hareketlerini ayarlayabildiği yazıyordu. Bebeğiniz zaten fır fır dönüyordur. 😍 O kendi rahatını bulmuş gibi gözüküyor.