whitechocolatemochaa Nidaglryz istanbuldayım 3+1 evim banyo ve mutfakta petek yok geçen ay 45te yaktım 1350 geldi
leopardeseni 1440 ₺ 😢 bu ay soğuk yaptı ama diğer aylarda da kısıkta yakmamıza rağmen 1000′den aşağı gelmedi
Zeynosileannis Nidaglryz 939 gelmiş geçen ay bayağı yandı. Bu ay yarıya iner çünkü hava çok güzel hiç yanmıyor 😊
Denizoglan Nidaglryz 1550 geldi ama bence normal 23-24 derecede tutuyoruz evi 7 petek var hepsi yanıyor
Nazlimu_ Nidaglryz 2.220 lira geldi bizede bu ay. Evin derecesi 23.5 da sabit. Isparta yaşıyorum. Geçtiğimiz ay çok soğukdu ondan sanırım o kadar geldi 😕 burda yaşayan bizim gibi yakanlara soruyorum hep aynı gelmiş
Musmutlubiri Nidaglryz 619 tl. 2+1 ev. Geceleri yakmıyorum ben. Ha bide bu hafta sıcak istanbul gündüzleri yakmıyorum akşam olunca yakıyorum iyi geldi bana göre😂