incim55 4-5 ay önce ek gıdaya geçince kızım için aldım şuan 11 aylık maalesef hiç kullanamadım çok pratik ve çok kullanışlı ama benim kızım çok yemek seçiyor haşlanmış besinleri sevmedi kavurarak yapıyorum maalesef yemeklerini almak isteyen olursa kutusu evrakları herşeyi duruyor 400 tl ye vericem en son sıfırdan farksız
Derinvera13 incim55 bendede vardı sattım fiyatı biraz daha düşerseniz daha çabuk satılır postunuz üstte kalsın diye yazdım
incim55 SedaAfra Amasya da oturuyorum evet kargoyla gönderirim ve tabiki foto atarım şüpheniz olmasın ama ürün çok az kullanıldı
incim55 SedaAfra Seda hanım ben özelden beceremedim ya anket falan çıkıyor zorlandım instagram varsa söyler misiniz ordan telimi yazayım