Gurbetanne3416 Merhaba kızlar bebeğim çok az emen ve çok az kilo alan bir bebek mama denedik biberonda kabul etmiyor o yüzden doktor ek gıda başlayalım dedi ilk oğlumda 6 aylık başlamıştım bu çok erken geldi başlayan var mı 4 buçuk aylık nasıl ilerlediniz?
hemsireanne112 Gurbetanne3416 4 ay 19 günlük 1 haftadır başladık bizde doktorun önerisiyle kilo alımı yavaş iştahsız yoğurt yedi ama patatesi sevmedi
Boraninannesii Gurbetanne3416 benim bebeğimde 5ay 1 günlük. Dün doktoruna danıştım tadımlara başlayabilirsin dedi bugün ilk kabaktan başladım 1 çay kaşığı çok sevdi. Doktorunuz önerdiyse başlayın tabi. Benüm bebeğim biraz kabız bir bebek olduğu için ilk kabaktan başladım 3 gün sonra havuç ve sonra patates deniycem doktoru öyle söyledi 9 gün sonunda yoğurda geçebilirsin dedi
Minnakbebik Boraninannesii çay kaşığıyla zeytinyağı koyun yediklerine . Tabi günde 2-3 kez ek gıda veriyorsanız sadece bir tanesine koyun. Baktınız kolaylıkla yapmaya başladı 2-3 günde 1 verin. Baktınız daha da rahatladı kesersiniz
Gurbetanne3416 Boraninannesii Benim de bebeğim 3 4 günde bir yapıyor bende sizin gibi ilerleyeyim o zaman teşekkür ederim
Boraninannesii Gurbetanne3416 bugün denedim bakalım nasıl olacak kabak iyi geliyor dedi doktoru içine bir iki damla zeytinyağı bir iki damla da kaynamış ılımış su koydum ezdim çatalla verdim sevdi.