Merhaba anneler elimde 2 paket 800 gram mama aptamil 1 numara var 1 tanesi hiç açılmamıs. 1 tanesi de 6 kaşık kullanılmıstır. Çocuğuma gaz yaptıgı için başka mamaya geçtik. Almak isteyen olursa resim de paylaşırım ikisine fiyat 500 den veya teklifi olan yazabilir.☺️