Kızlar baston araba istiyordum kayınvalidemle annem birlikte kızımın doğum gününde e bebekten almışlar kurulumunu yaptım gayet rahat gibi duruyor ama yinede sormak istedim. Memnun musunuz ?? Hafif midir?? Ve önündeki tutunma bariyerini çıkartıp aynı marka puset takma özelliği var mı???