Bu ay adetim gecikti düzenlidir 6 gün geciktiği sürece ateş bastı adet oldum 3cü gün bugün inanılmaz ani ates basmaları oluyor yanıyorum resmen ölçtüğümde 36 ateşim yok yanıyorum ama bildiğiniz normal de 2-4 gün adet olurum bugün bitti sayılır gelmiyor hiç başına gelen var mı normal bir durum mu