ececelikk33 Çok kötü hasta olumuşum öksürükten uyuyamıyorum gribim de ilaç kullanan var mı bu durumda yani emzirirken hangi ilacı kullanabilirim
starwomen ececelikk33 bende geçen ay hasta olmuştum asm deki doktor emzirdiğini için ona göre bana ilaç yazmıştı. Sizde doktora danışıp ona göre kullanın :)
Asyaveannesi04 ececelikk33 sağlık ocağından emziren anne için antibiyotik ve ilaç veriliyor bir de ham bal yutun iyi gelecektir, geçmiş olsun 🌺