Benherseydenoncebiranneyim Bebeğim 6 buçuk aylık oldu. İlk emzikleri 0-6 ay olanlar için. Şimdi emzik değiştirmek gerekli mi? Bi baktım da 6 ay sonrası için olanların o emzik kısımları çok büyük gözüktü gözüme. Sizler naptınız? 6 aydan sonra emzik değiştirdiniz mi?
thecamellia Benherseydenoncebiranneyim emzikte aşırı bi deforme yoksa gerek yok bence benim kızım 0-6 ay emziklerini emdi uzun süre 0-18 aylara felan alışamadı bir süre büyğk damaklıları emmiyor
nazlimom_ Benherseydenoncebiranneyim frigg ya da bibs kauçuk emiyor 6. Ayından itibaren 6-12 aylık aldım emiyor
Tbmbdb Benherseydenoncebiranneyim bacım avent 0 6 kullanıyoruz geçen haftalarda 6 12 ay olani aldım öğürdü attı ucu büyük geldi ağzına herhalde tekrar 0 6 yi verdim 7 aylik oldu daha 0 6 emiyor Biraz daha bekleyeceğim öyle deneyeceğim tekrar bir zararı olur mu bilemiyorum ama
Milo Benherseydenoncebiranneyim benim kızım dogdugu gunden ayni emziki yiyor deforme falan da yok gece gunduz agzinda ne kadar emer emer diye dusunuyorum degistimiyicem😃